خاطرات یخی

تلالو خورشید در مه

خاطرات یخی

تلالو خورشید در مه

خاطرات یخی

به نام حضرت عشق
شوق پرواز داشتیم ولیکن
گم کرده بودیم بالهایمان را
بالهایت را بردار
و پرواز کن رو به آسمان بی انتها!
پرواز کن رو به کمال!
( سلام )

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۷/۲۹
    :|

چشم هایم



انقدر خودم رو مشغول کارهام کرده بودم که از بعضی از سرمایه های زندگیم فراموش کرده بودم، سرمایه ای مثل چشم. که وقتی داخل پانسمان هست و نمیتونی ببینی و حتی غذا را هم خودت نمیتونی بخوری تازه میفهمی که چه عضو مهمی هست. خلاصه اینکه دیگه نمره آزمایشگاه جوشکاری واسم مهم نیست -_- چشمهام مهم ترند. 

امان از دست درسها که دارند گروهی حمله میکنند، از طرفی کارهای انتقال مطالب و امتحانات درسها ، و از طرفی هم پروژه  که استارتش خیلی وقته زده شده. 

سرم شلوغه، کمک میخوام، بدتر از همه اینکه پول دادم و مقاله دانلود کردم و باز نمیشهههههه

خدایا به امید خودت 🙆💪

  • ۹۵/۰۸/۱۷
  • barf ❄__

نظرات (۱)

  • رفیعه رجعتی
  • مگ مقاله رو خودت نباس بنویسی؟!:|
    مراقب باچ:| بینایی،70 درصد حواس ما رو شامل میشه:|
    پاسخ:
    بستگی داره!
    درسمون انتقال مطالب علمی و فنی هستش، پس باید یک موضوع رو بر اساس یک پایه ی علمی طی بیست دقیقه ارائه بدی و برای ارائه کتبیش باید حداقل پنجاه صفحه بنویسیم و هر خط و کلمه اش باید منبع داشته باشیم!
    من خودمو به خدا میسپارم :دی ان شاء الله که کاریم نمیشه (: